İlaç kullanmaya başladım

İlaçlar hakkında merak ettikleriniz..
Kullanıcı avatarı
Bashful
Mesajlar: 764
Kayıt: 06 Kas 2006, 18:42
Konum: zeytinburnu/İstanbul

İlaç kullanmaya başladım

Mesajgönderen Bashful » 01 Ara 2008, 22:06

2 gün önce psikiyatrist'e gittim, bana anafranil ve solian yazdı, anafranil 75mglık, solian 200mglık, anafranili 6 gün yarım sonraki 10 gün 1 tane sonraki 15 gün 1,5, solianı 1 ay boyunca yarım kullanıcam, 1 ay sonra tekrar psikiyatrist'e gidicem.

Kullanıcı avatarı
nazlı2005
Mesajlar: 112
Kayıt: 18 Ağu 2005, 18:11
Konum: İstanbul

Mesajgönderen nazlı2005 » 02 Ara 2008, 10:19

Bashful bu ilaçları sf teşhisiyle mi doktor yazdı? Benim bildiğim anafranil Obsesif Kompulsif Bozukluk da veriliyor. Aslında sf li kişilerin çoğunda OKB belirtileri de görülmekte. OKB ve sf ayrılmaz ikilidir.
Doktor OKB nin sende daha etkin olduğunu görmüştür Anafranil i belki ondan yazmıştır diye düşünüyorum. Günlük yaşamını etkileyen, seni yavaşlatan( zaman kaybettiren) anlamsız takıntılı düşüncelerin var mıdır?

Kullanıcı avatarı
Ricardus
Mesajlar: 605
Kayıt: 09 Mar 2007, 20:23

Mesajgönderen Ricardus » 02 Ara 2008, 21:31

anafranil de bir antidepresan yani sadece okb için değil depresyon , okb , sf... hepsi için kullanılabiliyor.
kendimi seviyorum , kendimi seviyorum , kendimi seviyorum , kendimi seviyorum , kendimi seviyorum , kendimi seviyorum , kendimi seviyorum...

Kullanıcı avatarı
Bashful
Mesajlar: 764
Kayıt: 06 Kas 2006, 18:42
Konum: zeytinburnu/İstanbul

Mesajgönderen Bashful » 17 Ara 2008, 17:16

Anafranil ve solian'ı bıraktım, faydasını gördüm ama yan etkileri vardı, şimdi 100 mglık faverin kullanıyorum, sabah yarım akşam 1, antidepresan bi ilaç, faverin kullanmış olan arkadaşlar varsa bu başlığa yazsınlar.

uykucu

Mesajgönderen uykucu » 17 Ara 2008, 17:37

Bırakmana neden olan yan etkileri nelerdi?

Kullanıcı avatarı
Bashful
Mesajlar: 764
Kayıt: 06 Kas 2006, 18:42
Konum: zeytinburnu/İstanbul

Mesajgönderen Bashful » 17 Ara 2008, 17:48

uykucu yazdı:Bırakmana neden olan yan etkileri nelerdi?
Anafranil açlık hissini ortadan kaldırıyodu solianda cinsel isteği azaltıyodu :D

selamsız

Mesajgönderen selamsız » 17 Ara 2008, 18:15

Bashful yazdı:
uykucu yazdı:Bırakmana neden olan yan etkileri nelerdi?
Anafranil açlık hissini ortadan kaldırıyodu solianda cinsel isteği azaltıyodu :D


Soru: zayıflamak için diyet hapı istiyorum
cevap:anafranil al. :D

solianda yı ilk kez duydum. ama genellikler anksiyeteye yönelik ilaçlar cinsel isteği azalttığı bilinen bir gerçektir.

Kullanıcı avatarı
Bashful
Mesajlar: 764
Kayıt: 06 Kas 2006, 18:42
Konum: zeytinburnu/İstanbul

Mesajgönderen Bashful » 17 Ara 2008, 18:21

selamsız yazdı:
Bashful yazdı:
uykucu yazdı:Bırakmana neden olan yan etkileri nelerdi?
Anafranil açlık hissini ortadan kaldırıyodu solianda cinsel isteği azaltıyodu :D


Soru: zayıflamak için diyet hapı istiyorum
cevap:anafranil al. :D

solianda yı ilk kez duydum. ama genellikler anksiyeteye yönelik ilaçlar cinsel isteği azalttığı bilinen bir gerçektir.
Ama bu ilaçların yan etkileri 10-15 gün sonra ortaya çıktı, acıkmıyordum yahu yani oruç tutarken çok işe yarar :D

KİRAZ
Mesajlar: 178
Kayıt: 25 Tem 2008, 11:09
İletişim:

Mesajgönderen KİRAZ » 17 Ara 2008, 20:07

ben de paxil kullanıyorum hiç acıkmıyorum yemesem aklıma bile gelmiyo sadece canım sıkılınca abur cubur yiyorum

Kullanıcı avatarı
sunlight
Mesajlar: 452
Kayıt: 30 Haz 2006, 21:27

Re: İlaç kullanmaya başladım

Mesajgönderen sunlight » 17 Ara 2008, 21:27

Bashful yazdı:2 gün önce psikiyatrist'e gittim, bana anafranil ve solian yazdı, anafranil 75mglık, solian 200mglık, anafranili 6 gün yarım sonraki 10 gün 1 tane sonraki 15 gün 1,5, solianı 1 ay boyunca yarım kullanıcam, 1 ay sonra tekrar psikiyatrist'e gidicem.


Ben de anafranil kullanıyorum 2 yıldır. Ama günde 3x10mg alıyorum yani dozu düşük. Buna rağmen gerçekten 1-2 ay içinde faydasını görmeye başladım. Bu plasebo da değil ayrıca çünkü ilacı 1 ay süreyle bıraktığım bir dönem olmuştu ve en başa dönmüştüm ve tekrar başlayana kadar geçen zamanda acayip zor günler yaşadım. Sana bu ilaçla ilgili söyleyebilecklerim şunlar: Oldukça etkili ve eski nesil bir ilaç. Ben yan etkisini fazla görmedim. Sadece ilk 2 hafta mide bulantısı ve iştahsızlık biraz da uykuya dalma sorunu olabilir. Ama sonra bunların hepsi geçiyor. Bu ilacı hiç bırakmak istemiyorum :roll:
*Toplumun %10 unda SF görülüyormuş ama ben göremiyorum ve sadece birkaç talihsiz insandan biri olduğumdan korkuyorum.

Kullanıcı avatarı
sunlight
Mesajlar: 452
Kayıt: 30 Haz 2006, 21:27

Mesajgönderen sunlight » 17 Ara 2008, 21:28

Twilight yazdı:anafranil de bir antidepresan yani sadece okb için değil depresyon , okb , sf... hepsi için kullanılabiliyor.


+1 tabi OKB de başarısı çok yüksek.
*Toplumun %10 unda SF görülüyormuş ama ben göremiyorum ve sadece birkaç talihsiz insandan biri olduğumdan korkuyorum.

Kullanıcı avatarı
sunlight
Mesajlar: 452
Kayıt: 30 Haz 2006, 21:27

Mesajgönderen sunlight » 17 Ara 2008, 21:30

Bashful yazdı:
uykucu yazdı:Bırakmana neden olan yan etkileri nelerdi?
Anafranil açlık hissini ortadan kaldırıyodu solianda cinsel isteği azaltıyodu :D


Bence bırakmakta aceleci davranmışsın çünkü anafranil tam tersi kilo aldıran bir ilaç. Doktorum beni zayıf görmüştü baya ve biraz da ondan anafranil yazdı. Şimdi epey kilo aldım.
*Toplumun %10 unda SF görülüyormuş ama ben göremiyorum ve sadece birkaç talihsiz insandan biri olduğumdan korkuyorum.

Kullanıcı avatarı
kabusum
Mesajlar: 123
Kayıt: 01 Kas 2006, 04:17
İletişim:

Mesajgönderen kabusum » 18 Ara 2008, 02:20

varmı elınızde guclu bı ılac anında yok eden bıtım artık beeee :)

Kullanıcı avatarı
Bashful
Mesajlar: 764
Kayıt: 06 Kas 2006, 18:42
Konum: zeytinburnu/İstanbul

Mesajgönderen Bashful » 18 Ara 2008, 16:02

sunlight yazdı:
Bashful yazdı:
uykucu yazdı:Bırakmana neden olan yan etkileri nelerdi?
Anafranil açlık hissini ortadan kaldırıyodu solianda cinsel isteği azaltıyodu :D


Bence bırakmakta aceleci davranmışsın çünkü anafranil tam tersi kilo aldıran bir ilaç. Doktorum beni zayıf görmüştü baya ve biraz da ondan anafranil yazdı. Şimdi epey kilo aldım.
Ben kilo almadım aksine kilo kaybettim :!:

Kullanıcı avatarı
Bashful
Mesajlar: 764
Kayıt: 06 Kas 2006, 18:42
Konum: zeytinburnu/İstanbul

Re: İlaç kullanmaya başladım

Mesajgönderen Bashful » 18 Ara 2008, 16:11

sunlight yazdı:
Bashful yazdı:2 gün önce psikiyatrist'e gittim, bana anafranil ve solian yazdı, anafranil 75mglık, solian 200mglık, anafranili 6 gün yarım sonraki 10 gün 1 tane sonraki 15 gün 1,5, solianı 1 ay boyunca yarım kullanıcam, 1 ay sonra tekrar psikiyatrist'e gidicem.


Ben de anafranil kullanıyorum 2 yıldır. Ama günde 3x10mg alıyorum yani dozu düşük. Buna rağmen gerçekten 1-2 ay içinde faydasını görmeye başladım. Bu plasebo da değil ayrıca çünkü ilacı 1 ay süreyle bıraktığım bir dönem olmuştu ve en başa dönmüştüm ve tekrar başlayana kadar geçen zamanda acayip zor günler yaşadım. Sana bu ilaçla ilgili söyleyebilecklerim şunlar: Oldukça etkili ve eski nesil bir ilaç. Ben yan etkisini fazla görmedim. Sadece ilk 2 hafta mide bulantısı ve iştahsızlık biraz da uykuya dalma sorunu olabilir. Ama sonra bunların hepsi geçiyor. Bu ilacı hiç bırakmak istemiyorum :roll:
Anafranil ve solianı kullandığım ilk birkaç gün hiçbir yan etkisini görmedim 2 hafta sonra yan etkileri ortaya çıktı zaten yan etkileri çok geç ortaya çıktı yan etkilerinin sonradan geçeceğini sanmıyorum.


“İlaçlar” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir