Laroxyl mi Seroxat mı???

İlaçlar hakkında merak ettikleriniz..
Kullanıcı avatarı
Cicek**
Mesajlar: 9
Kayıt: 23 Nis 2006, 00:05

Laroxyl mi Seroxat mı???

Mesajgönderen Cicek** » 15 Oca 2007, 15:40

merhaba arkadaşlar,
ben 3 aydır doktorun verdiği Seroxat adlı ilacı kullanıyorum. Sosyal fobi anlamında işe yaradımı, evet kendimi çok daha sosyal ortamda rahat hissederken buldum. Belki bu kafamda başardıgım bişey ama gene de serxatın bana çok faydalı oldugunu düşünüyorum ve onu bırakmak istemiyorum. Ancak başka bir doktora mide ve bagırsak rahatsızlıgım için gittigimizde bana Laroxyl'i kullanmam gerektigini söyledi. Laroxyl mideyle ilgili sorunlarda daha etkiliymiş, bu heyecandı kaygıydı, onların mideye yansımasını önlemede daha çok işe yaradıgını söyledi. Ama ben seroxatı bırakmak istemiyorum. Çünkü eski halime döneceğimden korkuyorum :(

Laroxyl'i kullanmış bilen arkdaşlar var mı? bende çok kötü mide problemi var ve resmen hiçbir şey yiyemiyorum tüm gün boyunca. bir tek evde y,yebiliyorum, dışarda asla yemek yiyemiyorum. Laroxyl bu problemimi çözücekse kullanırım, ama çözmicekse boşuna Serozatı bırakmak istemiyorum. :roll:

Önerilerini bekliyorum herangi bi yorum yaparsanız çok sevinirim :) :)

_L_N_

Mesajgönderen _L_N_ » 15 Oca 2007, 15:50

öncelikle hoşgeldin....

bende de var mide sorunu,heyecandan birşey yiyemiyorum bzen..ama bunun için hiç ilaç kullanmayı denemedim,çünkü zaten midemde ülser problemim var ve yeterince ilaç kullanarak harap ediyorum onu...

açıkçası ben bu forumun varlığı keşfedene kadar heyecan durumlarında ortaya çıkan bu halimin sfden kaynaklandığını da bilmiyordum...öyle ki bu durumlar için ilaç olduğunu da şimdi senden öğrendim..

sen bize sormuşsun aslında ama ben de sana bir soru sormak istiyorum...

bu laroxyl denen ilacı bir dahiliye uzmanı mı verdi,

bir de işe yarıyor mu :roll:

Kullanıcı avatarı
WillBeGood
Mesajlar: 226
Kayıt: 19 Ara 2006, 23:49
Konum: yalova

Mesajgönderen WillBeGood » 15 Oca 2007, 19:56

çiçek** umutlarını kırmayayım aksine dediklerimi uygulamanı ööneririm. ben de sf için 6 ay seroxat kullandım 6 ay boyunca çok iyi geldi ama ben 6 ay sonra sf sorum bitecek diye şartlanmıştım meğer yanılmışım 6. aydan sonra ilacı günlük 1,5 dozunda almama rağmen artık işe yaramamaya başladı yavaş yavaş eski halime döndüm. sen sakın belli bir zaman dilimine şartlandıma kendini. şu an ise 1.5 aydır efexör XR kullanıyorum ama pek de işe yaradığını söyleyemem
insanlar kelimelerden çok
kelimeleri ifade şekilleri ve
niyetleriyle konuşurlar

Kullanıcı avatarı
morfeus888
Mesajlar: 32
Kayıt: 28 Kas 2005, 20:28
Konum: Kadıköy Cumhuriyeti

Mesajgönderen morfeus888 » 15 Oca 2007, 20:02

Bence laroxyl almadan önce seroxat yazan doktorla da görüşmenizde fayda var diye düşünüyorum.


Laroxyl eski nesil bir antidepresan olup yan etkileri daha fazladır.
Mide için kullanılabiliecek başka ilaçlar da olmalı.
Psikiyatrideki prensiplerden biri de : "İlaç işe yarıyorsa değiştirme" pensibidir.

Sevgiler.

Kullanıcı avatarı
Cicek**
Mesajlar: 9
Kayıt: 23 Nis 2006, 00:05

Mesajgönderen Cicek** » 21 Oca 2007, 00:09

öncelikle teşekkürler arkadaşlar tüm cevaplarınız için :)

laroxyl'i de doktorum verdi, ama psikiyatr falan degil, direk mide doktoru yani.. bende bi de irritabl bagırska sendromu var. ve o direk beyinle ilgiliymiş yani. stres yaptınmı gidiyosun. o açıdan o doktor laroxyli önerdi seroxat irritabl bagırsak sorununu çözmez laroxyl çözebilir dedi

ama işte laroxyl de seroxatta bana kattıgı güzel şeyleri katamicak diye başlamak istiyorum. sanırım en iyisi dediniz gibi seroxatı veren doktora da laroxyli bi danışmak. ben de daha hiç başlamadım laroxyl'e ve feci şekilde seroxata devam etmek istiyorum yani. umarım bende de etkileri bi süre sonra geçmez :( ben bu etkileri hayatımda davranış biçimine dönüştürüp böylece öyle yaşamaya alışmayı umuyorum :roll:

Kullanıcı avatarı
WillBeGood
Mesajlar: 226
Kayıt: 19 Ara 2006, 23:49
Konum: yalova

Mesajgönderen WillBeGood » 21 Oca 2007, 00:19

çiçek** seroxat'ı 6 ay kullandıktan sonra durumun hakkına foruma bilgi yazar mısın
insanlar kelimelerden çok

kelimeleri ifade şekilleri ve

niyetleriyle konuşurlar

Kullanıcı avatarı
Cicek**
Mesajlar: 9
Kayıt: 23 Nis 2006, 00:05

Mesajgönderen Cicek** » 21 Oca 2007, 00:21

wellbegood yazdı:çiçek** seroxat'ı 6 ay kullandıktan sonra durumun hakkına foruma bilgi yazar mısın


tamam. daha kullanalı 3 ay oluyor, bi 3 ay sonra bakalım nolucam, inşallah herşey daha iyiye gider :roll: size burdan haber veririm böylece kullanan yada kullanmak isteyen arkadaşlara da yaşanmış bi tecrübe oldugu için yararlı olur

_L_N_

Mesajgönderen _L_N_ » 23 Oca 2007, 00:36

birkaç gündür kendimi gözlemliyorum da..benim de şu laroxl denen ilaçtan almam lazım sanırım..

hay Allah işe bakın...çocukluktan beri ben neden böyleyim..neden heyecanlanınca karnıma ağrılar girer,içim bi garip olur derdim..demek ki bundanmış..

sf yi tanıdıkça kendimi daha iyi tanıyorum,hergün kendime dair birşeyler öğreniyorum...

nevrotik
Mesajlar: 8
Kayıt: 04 Şub 2007, 21:26

seroxat

Mesajgönderen nevrotik » 06 Şub 2007, 01:42

seroxat suan piyasadaki en etkili ilac en az 6 duzenli kullanip dozunu dusure dusure birakmak gerekir birden birakinca anksiyeteler tekrar basliyor.

Kullanıcı avatarı
zeko
Mesajlar: 268
Kayıt: 15 May 2006, 11:11
Konum: istanbul
İletişim:

Mesajgönderen zeko » 06 Şub 2007, 02:50

laroxyl i bende bi ara alıyodum bas agrısı ve uyku problemi icin ama ilac almayı bıraktım artık bana sorarsan pek bi ise yaramıyo
Uf@klıK

Kullanıcı avatarı
Cicek**
Mesajlar: 9
Kayıt: 23 Nis 2006, 00:05

Re: seroxat

Mesajgönderen Cicek** » 07 Şub 2007, 22:27

nevrotik yazdı:seroxat suan piyasadaki en etkili ilac en az 6 duzenli kullanip dozunu dusure dusure birakmak gerekir birden birakinca anksiyeteler tekrar basliyor.



inanmıyorum!! :shock: :shock: yeni okudum bunu şimdi ve dün son seroxatımı içmiştim doktor direk laroxylle devam edebilirsin demişti çünkü aman tanrım! naapmam lazım ne biçim doktor bu!! :evil: bu saatte eczane de bulamam seroxatım da yok laroxyl içmek zorundayım daha seroxatın 6 ayı bile olmamıştı işte şimdi panigim!! bide panik atak geçiririm bi bu eksikti !

arkadaşlar napıcaaammm :| :?: :?: :!: :!: :!:

_L_N_

Mesajgönderen _L_N_ » 07 Şub 2007, 22:31

çiçek..

burda hiç kimse tıp okumadı...doktor değil...

sadece tecrübelere dayanarak konuşuyoruz...

panik yapma..sakin ol...

doktoruna danışırsın tekrar...ama o bir doktor...herşeyi bizden daha iyi bilir..

tamam?

deagolbrandybuck

Re: seroxat

Mesajgönderen deagolbrandybuck » 07 Şub 2007, 22:59

Cicek** yazdı:
nevrotik yazdı:seroxat suan piyasadaki en etkili ilac en az 6 duzenli kullanip dozunu dusure dusure birakmak gerekir birden birakinca anksiyeteler tekrar basliyor.



inanmıyorum!! :shock: :shock: yeni okudum bunu şimdi ve dün son seroxatımı içmiştim doktor direk laroxylle devam edebilirsin demişti çünkü aman tanrım! naapmam lazım ne biçim doktor bu!! :evil: bu saatte eczane de bulamam seroxatım da yok laroxyl içmek zorundayım daha seroxatın 6 ayı bile olmamıştı işte şimdi panigim!! bide panik atak geçiririm bi bu eksikti !

arkadaşlar napıcaaammm :| :?: :?: :!: :!: :!:


laroxylı genelde rahat uyku cek dıye verırler

Kullanıcı avatarı
Guess_What
Mesajlar: 366
Kayıt: 15 Oca 2006, 20:35

Re: seroxat

Mesajgönderen Guess_What » 07 Şub 2007, 23:07

Cicek** yazdı:
nevrotik yazdı:seroxat suan piyasadaki en etkili ilac en az 6 duzenli kullanip dozunu dusure dusure birakmak gerekir birden birakinca anksiyeteler tekrar basliyor.



inanmıyorum!! :shock: :shock: yeni okudum bunu şimdi ve dün son seroxatımı içmiştim doktor direk laroxylle devam edebilirsin demişti çünkü aman tanrım! naapmam lazım ne biçim doktor bu!! :evil: bu saatte eczane de bulamam seroxatım da yok laroxyl içmek zorundayım daha seroxatın 6 ayı bile olmamıştı işte şimdi panigim!! bide panik atak geçiririm bi bu eksikti !

arkadaşlar napıcaaammm :| :?: :?: :!: :!: :!:


merak etme arkadaşım. seroxatın yerine başka bir ilaç alıyorsun. birden bırakma etkileri seroxat yerine başka bir antidepresan almasaydın etkili olurdu. merak etme doktorlar bunları biliyorlar. bir ilaçtan diğerine geçiş yaparken genelde eskisini azaltarak bırakmaya gerek kalmıyo. çünkü yeni ilaç da benzer veya aynı etken maddeyi içeriyor.

Kullanıcı avatarı
Cicek**
Mesajlar: 9
Kayıt: 23 Nis 2006, 00:05

Mesajgönderen Cicek** » 07 Şub 2007, 23:19

teşekkür ederim herkese yaa.. cidden panik oldum bian cevaplarınız iyi geldi sakinim şimdi tamam çok saolun : ) ozaman laroxyl hayırlı olsun diyip bu geceden itibaren kullanmaya başlıyorum doktorumun önerdigi gibi. etkileri nasıl olur sizi de haberdar ederim. inşallah herşey olumlu gelişir ;)


“İlaçlar” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir