cipralex

İlaçlar hakkında merak ettikleriniz..
Kullanıcı avatarı
crvena_zvezda
Mesajlar: 4035
Kayıt: 20 Ara 2006, 20:02

Mesajgönderen crvena_zvezda » 02 Tem 2007, 17:42

Latest post of the previous page:

Yarın başla ve kesinlikle bırakma...

Eğer bir kaç ay içinde etkisini görmezsen tekrar doktora git...

Sınavlarında da başarılar...

Kullanıcı avatarı
ice_tea
Mesajlar: 503
Kayıt: 24 Haz 2007, 18:05
İletişim:

Mesajgönderen ice_tea » 02 Tem 2007, 17:43

sağol tesekkür ederim insallah bırakmam

Kullanıcı avatarı
gc
Mesajlar: 1579
Kayıt: 02 Eki 2006, 22:32

Mesajgönderen gc » 14 Ağu 2007, 23:46

bu ilaca başlayalı 2 ay oluyor ve bana çok olumlu etkileri oldu.. kendimi eskisinden çok daha rahat hissediyorum ve depresyondan tamamen kurtuldum.. artık çok iyiyim.. sabahları çok huzurlu ve mutlu uyanıyorum..
sosyal fobi;

bir varmış,

bir yokmuş..

_L_N_

Mesajgönderen _L_N_ » 15 Ağu 2007, 01:33

gc,ilaca mı başladın? Eskiden çok çekinirdin ilaç kullanmaktan..Mutlu ve iyi olmana sevindim ...Umarım hep böyle olursun.............

Kullanıcı avatarı
gc
Mesajlar: 1579
Kayıt: 02 Eki 2006, 22:32

Mesajgönderen gc » 15 Ağu 2007, 02:09

ewt çok çekiniyordum ama artık sınırları zorlamanın gereği yoktu mecbur kaldım.... depresyon çekilmiyordu artık gerçekten.....
sosyal fobi;



bir varmış,



bir yokmuş..

minik
Mesajlar: 71
Kayıt: 30 Tem 2007, 22:32

Mesajgönderen minik » 15 Ağu 2007, 19:21

merhaba catastropic
ben sfli değilim. ama bu ilacı kullandım. benim kullanma sebebimde vertigoydu. (baş dönmesi) felaket bir hastalık Allah kimsenin başına vermesin.. yaşayanlar varsa anlar beni.. bununda tek nedeni yine psikolojik ve depresyona bağlıydı sanırım. çünkü o sıralar çok fazla stres yaşamıştım. bu ilacı yaklaşık 7-8 ay kullandım ve hiç bir yan etkisini görmedim. o saydığın hiç biryan etkiyi görmedim. ve sanıyorum bu ilacın etkisi çok olumlu oldu. çünkü bir daha baş dönmesi olmadı şimdi bile halen biraz kafamı bazı şeylere takıyım yada stres yaşayayım hafiften baş dönmesi hisseder gibi olduğumda birtane atıyorum toparlıyor sanırım:)
tabiki bu bünyeye göre değişir bencede.. yani bana hiç bir yan etkisi olmadı çok faydası oldu umarım senin içinde öyle olur.. geçmiş olsun

Kullanıcı avatarı
RIP
Mesajlar: 420
Kayıt: 05 Şub 2007, 23:43
İletişim:

Mesajgönderen RIP » 15 Ağu 2007, 19:47

VERTİGO, yanılmıyorsam orta kulaktan kaynaklanan çok şiddetli baş agrısı ve baş dönmesiydi.
bende cipralex kullanırken migren agrılarım ortadan kaybolmustu, bir anda bıraktım ilacı ve 2. gün olmasza 3. gün dayanılmaz migren ataklarım oluyor.

Kullanıcı avatarı
ÖZGÜ
Mesajlar: 65
Kayıt: 07 Ağu 2007, 17:22

Mesajgönderen ÖZGÜ » 19 Eki 2007, 16:58

arkadaşlar bu ilacı doktor anneme verdi..prospektüsünde sf rahtsızlığında da kullanılır ,rahatlama gevşeme yaratır falan yazıyor.... ve ben bu ilaçtan bugün 1 tane aldım iyimi yaptım kötümü yaptım bilmiyorum ama derslerime daha iyi motive oldumve şimdi kendimi kuş kadar hafif hissediyorum :smt059 :D çok güzel yaaa :smt041 :smt041
sustukların büyür içinde...

Kullanıcı avatarı
RIP
Mesajlar: 420
Kayıt: 05 Şub 2007, 23:43
İletişim:

Mesajgönderen RIP » 19 Eki 2007, 17:31

o ilk günden etkisini gösterir ama lanet olası ilacı bırakamıorum, her bırakmaya kalktıgımda depresyona giriyorum yine bırakmaya calısıyorum...

kardelen
Mesajlar: 762
Kayıt: 17 Mar 2005, 22:35
Konum: istanbul

Mesajgönderen kardelen » 19 Eki 2007, 17:49

Yaklaşık bir buçuk aydır cipralex kullanıyorum. Depresyon ve sf için vermişti doktor. Şu an bir buçuk ay öncesine göre daha iyi sayılırım. bazı günler iyileşme belirtisini açık seçik görsem de, -eskisi kadar değilse bile- bazı günler kötü hissediyorum kendimi. Bu arada daha önce kullandığım hiç bir ilacın etkisi olmamıştı. Cipralex in faydalı bir ilaç olduğuna inancım büyük bu yüzden. Yine de ilacın etkileri kişiden kişiye değişir. Tabii yan etkileri de, bu yüzden doktor gözetiminde almak lazım ilaçları. Hem rahatsızlığın seyrine göre doz ayarlaması doktor tarafından yapılıyor, bu da tabii çok önemli.

carizma_7
Mesajlar: 13
Kayıt: 04 Eyl 2007, 20:25
İletişim:

Mesajgönderen carizma_7 » 01 Oca 2008, 19:58

slm bende bu ilacı 6 aydır kullanıyorum ilk gittiğimde doktor ilk 5 gün gün 5ml al sonra 10ml e çıkar dedi 15 gün 10 ml aldım bi fayda göstermedi doktora gittim 20ml e çıkar dedi 5 aydır 20ml alıyorum son 3 aydır kendimi ilk günkü durumuma göre daha iyi hissediyorum, yanında günde 1tane dideralde alıyorum ama bi korkum bu ilaçlar tamam biraz rahatlattı ama bıraktığımda ne olur bilemiyorum
..............

gülenay
Mesajlar: 11
Kayıt: 11 Tem 2006, 16:32
Konum: ADANA

Mesajgönderen gülenay » 22 Oca 2008, 22:01

Bende 1 yıldır kullanıyorum.Günde 30 mg bana iyi geldi ama yinede zaman zaman sıkıntı yaşıyorum.3 yıl önce seroxat kullanmıştım o daha iyiydi ama yan etkisi çoktu.

yabani
Mesajlar: 7
Kayıt: 13 Şub 2008, 20:18
İletişim:

Mesajgönderen yabani » 17 Şub 2008, 22:35

bende 6 gündür kullanıyorum..şuana kadar hiçbir olumlu etkisini görmedim zaten sf tedavisine yeni başladım...inşallah faydasını görürüm...

personalik
Mesajlar: 13
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:47

Mesajgönderen personalik » 19 Şub 2008, 18:51

geçen pazartesi başladım ilk 4 gün yarım aldım hafta sonu evde değildim aksadı, dün yatmadan önce alıyım dedim uyku yapar diye artık zamanı geldi bütün yutmak gerek dedim ve oda nesi

Kafamın sol tarafı patlıycak gibi iştahsızlık tatsızlık..
Ağzım yüzüm kaydı gecenin bi yarısı uyuyamıyorum hiçbir şekilde.,
2 saat yatakta bi sağa döndüm bi sola döndüm elimle kafama bastırdım bastırırken ağrı hafifler gibi oluyo bırakınca zonklamalar geliyo falan durumu siz düşünün

ama gariptirki içimde şöyle bi his var düştünüz bacağınız kanadı mikrop kapmasın diye tentürdiyot bastınız ve yakıyo
buda sanki öyle bişey çünkü normal bi baş ağrısı değil böle sanki beynimde bişeyler değişiyoda beyin ona uyum sağlamaya çalışıyo gibi bi hissiyat. garip..

ayrıca içtiğim sigaranın tadı hiç bukadar kötü olmamıştı. deli gibi sigara içmek istiyorum ama her içtiğimde tadı dahada iğrençleşiyo azcık iradeli olsam bu ilaç sigarayı bıraktırır bana o derece.

personalik
Mesajlar: 13
Kayıt: 11 Şub 2008, 22:47

Mesajgönderen personalik » 25 Şub 2008, 00:47

bu arada yan etkiler azaldı gibi ama birşey farkettim

Libido diye birşey kalmıyor..

ırmak

İLAÇ

Mesajgönderen ırmak » 27 Şub 2008, 10:46

ÇEŞİTLİ İLAÇLAR ÇIKAR BU BİR SEKTÖR RANT 1 AYDIR CİPREX KULLANIYORUM RAHATLADIM


“İlaçlar” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir