Sosyal Fobi

Sosyal Fobi (SF) Yardımlaşma Forumu
Zaman: 26 Kas 2014, 09:20

Tüm zamanlar UTC + 2 saat




Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 72 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 02 Tem 2007, 16:43 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 24 Haz 2007, 17:05
Mesajlar: 502
sağol tesekkür ederim insallah bırakmam


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2007, 22:46 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Eki 2006, 21:32
Mesajlar: 1579
bu ilaca başlayalı 2 ay oluyor ve bana çok olumlu etkileri oldu.. kendimi eskisinden çok daha rahat hissediyorum ve depresyondan tamamen kurtuldum.. artık çok iyiyim.. sabahları çok huzurlu ve mutlu uyanıyorum..

_________________
sosyal fobi;

bir varmış,

bir yokmuş..


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 15 Ağu 2007, 00:33 
gc,ilaca mı başladın? Eskiden çok çekinirdin ilaç kullanmaktan..Mutlu ve iyi olmana sevindim ...Umarım hep böyle olursun.............


Başa Dön
  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 15 Ağu 2007, 01:09 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 02 Eki 2006, 21:32
Mesajlar: 1579
ewt çok çekiniyordum ama artık sınırları zorlamanın gereği yoktu mecbur kaldım.... depresyon çekilmiyordu artık gerçekten.....

_________________
sosyal fobi;

bir varmış,

bir yokmuş..


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 15 Ağu 2007, 18:21 
Çevrimdışı

Kayıt: 30 Tem 2007, 21:32
Mesajlar: 71
merhaba catastropic
ben sfli değilim. ama bu ilacı kullandım. benim kullanma sebebimde vertigoydu. (baş dönmesi) felaket bir hastalık Allah kimsenin başına vermesin.. yaşayanlar varsa anlar beni.. bununda tek nedeni yine psikolojik ve depresyona bağlıydı sanırım. çünkü o sıralar çok fazla stres yaşamıştım. bu ilacı yaklaşık 7-8 ay kullandım ve hiç bir yan etkisini görmedim. o saydığın hiç biryan etkiyi görmedim. ve sanıyorum bu ilacın etkisi çok olumlu oldu. çünkü bir daha baş dönmesi olmadı şimdi bile halen biraz kafamı bazı şeylere takıyım yada stres yaşayayım hafiften baş dönmesi hisseder gibi olduğumda birtane atıyorum toparlıyor sanırım:)
tabiki bu bünyeye göre değişir bencede.. yani bana hiç bir yan etkisi olmadı çok faydası oldu umarım senin içinde öyle olur.. geçmiş olsun


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 15 Ağu 2007, 18:47 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2007, 22:43
Mesajlar: 420
VERTİGO, yanılmıyorsam orta kulaktan kaynaklanan çok şiddetli baş agrısı ve baş dönmesiydi.
bende cipralex kullanırken migren agrılarım ortadan kaybolmustu, bir anda bıraktım ilacı ve 2. gün olmasza 3. gün dayanılmaz migren ataklarım oluyor.


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2007, 15:58 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 07 Ağu 2007, 16:22
Mesajlar: 65
arkadaşlar bu ilacı doktor anneme verdi..prospektüsünde sf rahtsızlığında da kullanılır ,rahatlama gevşeme yaratır falan yazıyor.... ve ben bu ilaçtan bugün 1 tane aldım iyimi yaptım kötümü yaptım bilmiyorum ama derslerime daha iyi motive oldumve şimdi kendimi kuş kadar hafif hissediyorum :smt059 :D çok güzel yaaa :smt041 :smt041

_________________
sustukların büyür içinde...


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2007, 16:31 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: 05 Şub 2007, 22:43
Mesajlar: 420
o ilk günden etkisini gösterir ama lanet olası ilacı bırakamıorum, her bırakmaya kalktıgımda depresyona giriyorum yine bırakmaya calısıyorum...


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 19 Eki 2007, 16:49 
Çevrimdışı

Kayıt: 17 Mar 2005, 21:35
Mesajlar: 762
Konum: istanbul
Yaklaşık bir buçuk aydır cipralex kullanıyorum. Depresyon ve sf için vermişti doktor. Şu an bir buçuk ay öncesine göre daha iyi sayılırım. bazı günler iyileşme belirtisini açık seçik görsem de, -eskisi kadar değilse bile- bazı günler kötü hissediyorum kendimi. Bu arada daha önce kullandığım hiç bir ilacın etkisi olmamıştı. Cipralex in faydalı bir ilaç olduğuna inancım büyük bu yüzden. Yine de ilacın etkileri kişiden kişiye değişir. Tabii yan etkileri de, bu yüzden doktor gözetiminde almak lazım ilaçları. Hem rahatsızlığın seyrine göre doz ayarlaması doktor tarafından yapılıyor, bu da tabii çok önemli.

_________________
Kelimeler yetse...
http://www.kuresel-isinma.org/


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 01 Oca 2008, 18:58 
Çevrimdışı

Kayıt: 04 Eyl 2007, 19:25
Mesajlar: 13
slm bende bu ilacı 6 aydır kullanıyorum ilk gittiğimde doktor ilk 5 gün gün 5ml al sonra 10ml e çıkar dedi 15 gün 10 ml aldım bi fayda göstermedi doktora gittim 20ml e çıkar dedi 5 aydır 20ml alıyorum son 3 aydır kendimi ilk günkü durumuma göre daha iyi hissediyorum, yanında günde 1tane dideralde alıyorum ama bi korkum bu ilaçlar tamam biraz rahatlattı ama bıraktığımda ne olur bilemiyorum

_________________
..............


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 22 Oca 2008, 21:01 
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Tem 2006, 15:32
Mesajlar: 11
Konum: ADANA
Bende 1 yıldır kullanıyorum.Günde 30 mg bana iyi geldi ama yinede zaman zaman sıkıntı yaşıyorum.3 yıl önce seroxat kullanmıştım o daha iyiydi ama yan etkisi çoktu.


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 17 Şub 2008, 21:35 
Çevrimdışı

Kayıt: 13 Şub 2008, 19:18
Mesajlar: 7
bende 6 gündür kullanıyorum..şuana kadar hiçbir olumlu etkisini görmedim zaten sf tedavisine yeni başladım...inşallah faydasını görürüm...


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 19 Şub 2008, 17:51 
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Şub 2008, 21:47
Mesajlar: 13
geçen pazartesi başladım ilk 4 gün yarım aldım hafta sonu evde değildim aksadı, dün yatmadan önce alıyım dedim uyku yapar diye artık zamanı geldi bütün yutmak gerek dedim ve oda nesi

Kafamın sol tarafı patlıycak gibi iştahsızlık tatsızlık..
Ağzım yüzüm kaydı gecenin bi yarısı uyuyamıyorum hiçbir şekilde.,
2 saat yatakta bi sağa döndüm bi sola döndüm elimle kafama bastırdım bastırırken ağrı hafifler gibi oluyo bırakınca zonklamalar geliyo falan durumu siz düşünün

ama gariptirki içimde şöyle bi his var düştünüz bacağınız kanadı mikrop kapmasın diye tentürdiyot bastınız ve yakıyo
buda sanki öyle bişey çünkü normal bi baş ağrısı değil böle sanki beynimde bişeyler değişiyoda beyin ona uyum sağlamaya çalışıyo gibi bi hissiyat. garip..

ayrıca içtiğim sigaranın tadı hiç bukadar kötü olmamıştı. deli gibi sigara içmek istiyorum ama her içtiğimde tadı dahada iğrençleşiyo azcık iradeli olsam bu ilaç sigarayı bıraktırır bana o derece.


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 24 Şub 2008, 23:47 
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Şub 2008, 21:47
Mesajlar: 13
bu arada yan etkiler azaldı gibi ama birşey farkettim

Libido diye birşey kalmıyor..


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı: İLAÇ
MesajGönderilme zamanı: 27 Şub 2008, 09:46 
ÇEŞİTLİ İLAÇLAR ÇIKAR BU BİR SEKTÖR RANT 1 AYDIR CİPREX KULLANIYORUM RAHATLADIM


Başa Dön
  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Bu başlık kilitlenmiştir mesajlarınızı düzenleyemez veya cevap gönderemezsiniz.  [ 72 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group Color scheme by ColorizeIt!

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye