paksili bir sene kadar kullanıp da bırakan var mı?

İlaçlar hakkında merak ettikleriniz..
GaziErtugrul
Mesajlar: 277
Kayıt: 28 Eyl 2007, 23:35

paksili bir sene kadar kullanıp da bırakan var mı?

Mesajgönderen GaziErtugrul » 30 May 2008, 15:40

bu ilaç nasıl bırakılıyor?bilgisi olan varmı?hangi periyotlara ,hangi zaman aralıklarına bölünüyor?
Hayattan canlı ölüm, günahtan baskın rahmet;
Beyoğlu tepinirken ağlar Karacaahmet...

fade to black
Mesajlar: 2747
Kayıt: 24 Nis 2007, 16:49

Mesajgönderen fade to black » 30 May 2008, 15:45

once 2 gunde 1, bir sure sonra 3 gunde 1 almaya basliyorsun
yaklasik 4-5 ay sonra birakabilirsin
o donemde spor yapmanin da cok faydasi olur, ozellikle yoga yeniden depresyona girmeni engelleyecektir.
ben doktor tavsiyesiyle bu sekilde birakmistim (yoga kismi tavsiye hariciydi) senin de en dogrusu doktoruna danisman olacaktir.

_L_N_

Mesajgönderen _L_N_ » 30 May 2008, 16:17

evet,ben 2 sene kullandım ve bırakması zor oldu .ama fade nin de dediği gibi, zamanla azaltarak rahatlıkla bırakıyorsun.gene fade in dediği gibi doktor gözetiminde bırak.."artık iyileştim ben,artık ilaca gerek kalmadı,bırakayım şu mereti" muhabbetlerini çok yapmıştım,sonra dediğimle kalakaldım :)

GaziErtugrul
Mesajlar: 277
Kayıt: 28 Eyl 2007, 23:35

Mesajgönderen GaziErtugrul » 30 May 2008, 23:43

teşekkürler arakadşlar..
doktora gitmem gerektiğinin farkındayım ama psikiyatriye gidemiyorum o yüzden ilacı kullanıpta bırakan sfli arkadaşlardan detaylı bilgi almak için açtım bu başlığı..
4-5 aya bayağı uzun bi süre yaa..
size zahmet detaylı olarak nasıl bıraktığınızı yazabilir misinz?
yani 10 gun boyunca 2 gunde 1 alsam daha sonra bi 10 boyunca daha 3 gunde bir bu şekilde mi?
Hayattan canlı ölüm, günahtan baskın rahmet;

Beyoğlu tepinirken ağlar Karacaahmet...

fade to black
Mesajlar: 2747
Kayıt: 24 Nis 2007, 16:49

Mesajgönderen fade to black » 03 Haz 2008, 19:45

10 gun cok kisa bir sure bence, en az 1-2 ay 2 gunde 1 almaya devam etsen daha kolay olur.

GaziErtugrul
Mesajlar: 277
Kayıt: 28 Eyl 2007, 23:35

Mesajgönderen GaziErtugrul » 03 Haz 2008, 19:50

teşekkürler fade to black...
Hayattan canlı ölüm, günahtan baskın rahmet;

Beyoğlu tepinirken ağlar Karacaahmet...

marvelgirl

Mesajgönderen marvelgirl » 03 Haz 2008, 21:00

benim de annem kullanmıştı.

Kullanıcı avatarı
sfaq
Mesajlar: 100
Kayıt: 18 May 2008, 16:20

Mesajgönderen sfaq » 04 Haz 2008, 13:25

2 günde 1 yerine günde yarım tablet de alınabilir. En başta günde bir tablet içiyorsan yarım tablete düştüğünde de sıkıntı yaşarsın,ben yaşamıştım.O yüzden daha küçük değişimlerle azaltarak bırakmak sıkıntıyı azaltacaktır.İlacın şurup şeklinde olanı var mı bilmiyoırum.Varsa işe yarar. Beni doktor uyarmamıştı,bırakmam biraz ani oldu ve çok sıkıntı yaşadım,başka bir doktora gittim ve o da prozac verdi,şimdi daha iyiyim. Paxil den kurtulmak çok zor arkadaşım,benden söylemesi..Kendini hazır hissetmiyorsan biraz ertele derim ben...

Kullanıcı avatarı
devrim_
Mesajlar: 983
Kayıt: 29 Kas 2007, 22:46
Konum: uz bu değil.
İletişim:

Mesajgönderen devrim_ » 04 Haz 2008, 16:09

Aniden bırakınca ne gibi sıkıntılar yaşatıyor paxil ?
Karanlıktan korkan bir çocuğu elbet hoşgörebiliriz. yaşamdaki asıl trajedi, yetişkinlerin aydınlıktan korkmasıdır.

Kullanıcı avatarı
sfaq
Mesajlar: 100
Kayıt: 18 May 2008, 16:20

Mesajgönderen sfaq » 04 Haz 2008, 17:52

Aşağıdaki linkten paxilin lanetini okuyabilirsin:

http://www.sosyal-fobi.net/forum/viewto ... highlight=

GaziErtugrul
Mesajlar: 277
Kayıt: 28 Eyl 2007, 23:35

Mesajgönderen GaziErtugrul » 04 Haz 2008, 17:58

genel olarak mide bulantısı ve baş dönmesi oluyor.
ayrıca bende garip bişey daha oldu..böyle sanki vucuduna anlık elektrik veriyorlar gibi değişik bişey oluyor..anlatamadım ama tam olarak
Hayattan canlı ölüm, günahtan baskın rahmet;

Beyoğlu tepinirken ağlar Karacaahmet...

Kullanıcı avatarı
beyazbulut
Mesajlar: 848
Kayıt: 26 Eyl 2006, 10:12
Konum: Kayseri

Mesajgönderen beyazbulut » 04 Haz 2008, 20:56

GaziErtugrul yazdı:genel olarak mide bulantısı ve baş dönmesi oluyor.
ayrıca bende garip bişey daha oldu..böyle sanki vucuduna anlık elektrik veriyorlar gibi değişik bişey oluyor..anlatamadım ama tam olarak


acaba demek istediğin istemdışı kas hareketi olabilir mi?
http://www.youtube.com/watch?v=b6GHuSep-fs

fade to black
Mesajlar: 2747
Kayıt: 24 Nis 2007, 16:49

Mesajgönderen fade to black » 05 Haz 2008, 12:42

devrim_ yazdı:Aniden bırakınca ne gibi sıkıntılar yaşatıyor paxil ?


yeniden depresyona giriyorsun.

Kullanıcı avatarı
SILVERHORSE
Mesajlar: 224
Kayıt: 21 Şub 2006, 01:43
Konum: İZMİR

aşırı kilo aldım

Mesajgönderen SILVERHORSE » 11 Haz 2008, 09:49

merhaba arkadaşım,ben yaklaşık bir senekullandım ve 27 kilo aldım, gerçekten güzel ilaç ama patlıycam diye çok korktum ,bence paxil maxil hikaye asıl iş kafada bitiyor dermişim:)
EN MUTLU KİŞİ ,RUHUNDA KÖTÜLÜĞÜN HİÇBİR İZİNİ TAŞIMAYANDIR.
Üzerinde pek çok meyveler bulunan bir dalı, meyvalar aşağı doğru çeker. Meyvasız bir dalın ucu ise, servi ağacı gibi havada olur.

nurfatma
Mesajlar: 1
Kayıt: 12 Eyl 2008, 12:30

Mesajgönderen nurfatma » 30 Oca 2009, 03:21

merhabalar silverhouse katılıorum bnde yaklaşık paxili 1 buçuk sene kadar kullandım 40 mg dozajta kullanırken gerçekten çok mutluydum dert tasa hiçbirşey yoktu rüyayla gerçek arasında sürekli gidip geliordum ve ağzımdan çıkanı kulağım duymuyordu ama sonra baktimki yaklaık 21 kilo almışım işte bnm bittiğim an o andı sonra bıraktım sana tavsiyem hiç ilaç tedavisine başlama herşey kafada bitior düzenli olarak meditasyn yaparsan ve beyninde bitireceğine kendi kendine söz verirsen herşey çok daha ii olur senin için ....


“İlaçlar” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir