sf için Egzersiz ve öneriler

Çözüm önerileriniz..
sosyalfobiyehayır
Mesajlar: 23
Kayıt: 19 Nis 2015, 22:53

sf için Egzersiz ve öneriler

Mesajgönderen sosyalfobiyehayır » 04 Eki 2018, 15:56

bir egzersiz :

gözleri sağa dip köşeye ,sol dip köşeye hareket ettirmek, her göz hareketinde saymak ; sağ köşe 1,sol köşe 2,sağ köşe 3,sol köşe 4,sol ..5,6,7.....25 ..(en az 25 defa )
gözleri alna doğru ,alnın ortasına ,yukarıya ,tavana dikip bir süre bakmak.(gözler kapatılacak)
gözleri tavana dikip yürümek (gözler açık)
bir sağ dizine,bir sol dizine vurmak (ağır tempoyla) ve her vuruşu saymak ; 1,2,3,4,5,6,7.....50 (en az 50) ( ayakları vurarak da sayılabilir )
saat yönünde dönmek (15,30 saniye veya bir kaç dakika veya 5 dakika olabilir)
bunlar serotonini arttıran,odaklanmayı geliştiren,sağ ve sol beyin arasında ki elektriksel kopukluğu onarıp,bağlantıyı sağlamak ve psikolojik dengesizliklerden , sıkıntılardan ,özellikle sosyal fobiden kurtulmak için bilimsel olarak kanıtlandığı söylenilen egzersizlerdir.

ayrıca ;

Bioenerji uzmanı Lilia Chiparis 'ın youtube sayfasını ziyaret edin.
ayrıca "MANTRA" denilen youtube da dinlemek için videolar var.epey takip ediliyor.Belliki insanlar fayda görüp dinliyorlar.
Bi kaç isim vereyim : 1 ) Gayatri Mantra 108 times Anuradha Paudwal I Full Audio Song I T- Series Bhakti Sagar ,2) Shri Rudram, an ancient Vedic Hymn by Music for Deep Meditation ,
3) Complete Rudri Path with Lyrich I Vedic Chanting by 21 Brahmins, 4) Top 10 Vedic mantras (2012), 5) Rig Veda -Full Chanting 6 ) GANESH MANTRA - Om Gan Ganapataye Namo Namah - 108 Times

birde Emmanuel tv var. Vaiz dua ediyor , sizde elinizi ekrana temas ettirip, dualara "amin" diyorsunuz. İnancınız müsaitse yapın.burada T.B.Joshua adında Vaiz İsa Mesih adıyla şifa dağıtılıyor.

korkudan kurtulmak bir meditasyon :

oturun,ayaklarınızı ileri uzatın,kollarınızı da ileri yere paralel şekilde ileri ,kırmadan dik uzatın,parmaklarınızı avuç içinde kenetleyin,elleriniz bitişik olsun,yan yana gelmiş bitişik iki yumruk şeklinde olmalı.sonra iki baş parmağınızı yukarı gösterecek şekilde kaldırın.başparmaklarınız bitişik ,beliniz dik olsun.bu vaziyetteyken derin nefes alın ve hafif sesle ''SAT'' deyin,ileri doğru esneyin, hareket edin(beliniz dik olsun) ve nefes verin.nefesinizi verirken ''NAM'' deyin.doğrulun tekrar derin nefes alın ...en az 3 ,4 dakika bu şekilde nefes alıp verin.daha derin nefes alıp vermeye ve temponuzu arttırmaya çalışın.

sürekli kullanımı tavsiye edilmemekle birlikte çok zorlandığınızda yarım dideral almayı öneriyorlar.mesela kalabalık karşısında konuşmadan yarım saat önce.ben denedim .gayet iyi oldu.

sosyalfobiyehayır
Mesajlar: 23
Kayıt: 19 Nis 2015, 22:53

Re: sf için Egzersiz ve öneriler

Mesajgönderen sosyalfobiyehayır » 16 Eki 2018, 22:46

Dideral bjr süre kullandım..artık kullanmıyorum..bende çarpıntı problemi.başladı,her zaman olmasada..eskiden hiç yoktu.dideral kullananların yorumlarından birinde de önceden olmayan,ilaç kullandıktan sonra başlayan çarpıntıdan şikayet eden olmuş...ilaç son tercih olmalı bana göre.doktorunuza danışmadan ilaç kullanmayın.


“Çözüm önerileri” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir